Volledig op maat van jouw event zetten we een tijdelijke website online waardoor alle inschrijvingen professioneel en correct verlopen. Via het registratieformulier schrijven je gasten eenvoudig in, waarna ze meteen een gepersonaliseerde bevestigingsmail ontvangen.
Met de gezichtsherkenningsoptie wordt na de inschrijving op het bevestigingsscherm en/of in de bevestigingsmail een link toegevoegd die de gast de mogelijkheid geeft om aan de registratie een foto te koppelen.
Deze link verbindt de gast met een website waarmee hij of zij een bestaande foto kan opladen of een nieuwe foto via webcam kan maken.
Als alternatief kan dit ook een uitbreiding zijn op je eigen pre-registratiesysteem.
(Ontdek hier al onze mogelijkheden voor registratiewebsites.)
Na het klikken op de link kan de gast via de website ofwel een bestaande foto selecteren, of een nieuwe foto maken via een webcam, en deze doorsturen.
De kleur en het logo op deze pagina kunnen aangepast worden aan de look & feel van jouw event.
Het systeem berekent op basis van de foto verschillende paramaters van het gezicht en bewaart deze om te kunnen vergelijken bij het onthaal.
checkpoint A vaardigt ter plaatse een eventexpert af die jouw team van hostesses of eigen medewerkers aanstuurt. Onze eventexpert installeert en controleert de goede werking van alle check-in laptops met camera.
We zorgen voor de vereiste briefing en instructies van het onthaalteam. Tijdens de check-in monitoren we het goede verloop en sturen we meteen bij waar nodig.
Met de optie gezichtsherkenning neemt de bezoeker plaats voor de camera van de onthaalbalie. De onthaalmedewerker activeert de gezichtsherkenningsfunctie op de laptop. Vervolgens gaat het systeem, op basis van de waargenomen gezichtsparameters van de bezoeker, op zoek naar deze persoon in de databank van de inschrijvingen waaraan een foto werd toegevoegd.
Wanneer een match gevonden is wordt de naam van de bezoeker op het scherm getoond. De onthaalmedewerker bevestigt dat het om de juiste bezoeker gaat.
Bij goedkeuring wordt de bezoeker ingecheckt. Is dit niet de juiste bezoeker, of is er geen zoekresultaat? Dan kan de persoon nog steeds op de traditionele manier (aan de hand van een ticket of opzoeking op naam) ingecheckt worden.