Een pijnpunt bij vele evenementen? Lange wachtrijen. Dit is verleden tijd met de checkinApp. Het onthaal op tablets ziet er niet alleen modern uit maar komt ook professioneel over.
Typ de beginletters van naam, voornaam of bedrijf en selecteer de bezoeker met een simpele klik in de lijst. Ook het toevoegen van extra personen of aanpassen van gegevens gebeurt in enkele seconden. Wil je het onthaal nog sneller laten verlopen? Voeg een barcode scanner toe aan de tablets.
Opvolging van het aantal bezoekers tijdens het evenement is een koud kunstje aangezien dit getoond wordt op de applicatie. Bevind je je niet aan het onthaal, maar wil je wel op de hoogte blijven? Surf dan met je smartphone naar de statistieken zodat je op elk moment een perfect overzicht hebt en kunt beslissen om een belangrijke presentatie of speech nog een kwartiertje uit te stellen. Na het evenement kan je de informatie, zoals aantal aanwezigen, no-shows, aankomsttijden, eenvoudig downloaden samen met een aantal grafieken.
De functionaliteit van de checkinApp word je gedemonstreerd aan de hand van een tutorial-filmpje. We bezorgen je ook een duidelijke handleiding voor het beheer van je eigen omgeving en het uploaden van je gastenlijst. Kortom, gedaan met onhandige papieren lijsten bij het onthaal en de extra moeite om nadien te rapporteren.
Wij zijn beschikbaar om je ondersteuning te bieden tijdens de set-up van jouw event. Je kan vertrouwen op onze oplossingsgerichtheid en een snelle afhandeling. Verder kunnen we ook het materiaal zoals tablets en scanners verhuren of badges via pre-print leveren.
Upload je gastenlijst via een Excel-bestand. Alle informatie die opgeladen wordt (naam, voornaam, bedrijf maar ook tafel, vegetarisch, verantwoordelijk verkoper,...) worden automatisch zichtbaar tijdens het onthaal en in de rapportering achteraf. Gebruik de eventsite oplossing van checkpointA om de gastenlijst samen te stellen. De checkinApp is ook bruikbaar als vervolg op een eigen of bestaande pre-registratie oplossing.
Leg vast op welke veldnamen je wil zoeken, welke informatie je wenst te zien op het detailscherm en welke informatie je wil registeren voor onverwachte bezoekers.
Start de applicatie op en laat de gegevens synchroniseren. De applicatie is klaar om van start te gaan met het onthaal. Wanneer er internet verbinding is (wifi, 4G) zullen de verschillende tablets met elkaar synchroniseren waardoor je op tablet A ziet wanneer iemand op tablet B ingecheckt is. Mocht de internetverbinding uitvallen kan je het onthaal verder blijven verzorgen en zal de informatie automatisch synchroniseren wanneer er terug verbinding is.
Zoek de bezoekers op in de lijst of identificeer hen door de beginletters van hun bedrijf, naam of voornaam in te geven.
Consulteer de statistieken tijdens het event zodat je permanent een perfect overzicht hebt. Eveneens kan je achteraf de volledige rapportering raadplegen en exporteren naar Excel.
Installeer checkinApp door de QR code te scannen of te klikken op het Google Play of App Store logo. De applicatie start direct met een demo database om de voordelen te ervaren.
Vraag een login aan om een eigen database te gebruiken.
checkpointA kan ook tablets en scanners ter beschikking stellen voor jouw event, badges aanleveren in pre-print of het volledige onthaal ondersteunen.
Opmerking: Lukt het niet via de Google Play store? Klik hier om rechtstreeks te downloaden.
Als kennismaking krijgen event managers en organisatoren de kans om gratis de checkinApp te gebruiken voor het onthaal van hun event tot 250 personen (eenmalig per klant). Contacteer ons en krijg jouw gratis login om het onthaal van een event te verzorgen met een digitale gastenlijst!