![]() |
Gaat het om een familiedag, een beurs, een congres met workshops, een opendeurdag, een event met tafelbeheer of seating,...?
Waar vindt het event plaats? Hoeveel uitnodigingen verstuur je en hoeveel bezoekers verwacht je? Wat omvat het programma? Moeten bezoekers betalen? ...
Wij luisteren aandachtig naar jouw behoeftes en verwachtingen.
Op basis van de aangeleverde informatie en de noden van je event, denken wij maximaal met je mee.
Op basis hiervan werken wij op maat een voorstel uit voor de uitnodigings- en inschrijvingsprocedure, de bezoekersregistratie en eventuele opvolging tijdens het event.
Samen met dit voorstel ontvang je een gedetailleerde offerte. Zo weet je perfect wat je van ons mag verwachten. Op basis van je feedback sturen we ons voorstel bij totdat het volledig aan je verwachtingen voldoet.
Tijdens de voorbereiding van het event werken we nauw samen om het uitnodigen en inschrijven vlot en foutloos te laten verlopen.
We werken samen volgens duidelijke deadlines en afspraken zodat iedereen exact weet wat te doen én alles tijdig klaar staat.
Om de check-in en bezoekersregistratie in goede banen te leiden, is één van onze eventexperts persoonlijk ter plaatse. Deze zorgt voor de installatie van de vereiste apparatuur en brieft het onthaalteam.
Dankzij ons geautomatiseerd softwareplatform heb je als opdrachtgever op elk moment zicht op de stand van zaken van de uitnodigingen, inschrijvingen en de bezoekersregistratie.
Ook na het event kan je tal van handige rapporten exporteren en verder verwerken. Op die manier haal je een maximale return uit je event.