website header logo checkpoint A    

Info verzamelen om leads
op te volgen

 
Het verzamelen van leads is bijzonder belangrijk voor bedrijven die deelnemen aan een beurs. checkpoint A biedt drie verschillende manieren om bezoekers van je beursstand te registeren via de barcode op hun toegangsbadges. Na - of zelfs tijdens de beurs - stuur je extra informatie naar geïnteresseerde bezoekers.

Hoe geautomatiseerd leads registreren?

  • Via een kleine en compacte datacollector. De rapportage en analyse van de informatie gebeuren achteraf.

  • Via een tablet. Naast de naam en overige contactgegevens kan je meer informatie opvragen en verwerken. Je kan de informatie in real time doorsturen, zodat de backoffice nog tijdens het event aan de slag kan.

  • Handheld devices: deze compacte toestellen zijn handig in gebruik. Ze kunnen ook buiten gebruikt worden.

  • Via een kiosk met groot scherm: de mogelijkheden zijn enorm. Je kan mensen laten stemmen voor het meest innovatieve product op de beurs, preregistraties laten uitvoeren voor een roadshow, interesse kenbaar laten maken voor een product of dienst,…